منو ببخش عزیزم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

ببخش عزیزجونم دلم جونی کرده                                  با تو اگه یه لحظه نامهربونی کرده

چه سرنوشت خوبی وقتی خود خدا هم                         واسه دل کوچیکت پا در میونی کرده

عروس خوب قصه قشنگ آرزوهام                                  وقتی که خیلی تنهام قهر نکن با چشمهام

قهر نکن عشق من قهر تو آتیشمه                               من نمیخوام بسوزم وقتی دلت پیشمه

برای داشتن تو چه راه دوری رفتم                                 دلم میخواد بدونی راهو چه جوری رفتم



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت3:19---13 آذر 1389
تا تو نگاه میکنی کار من اه کشیدن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 آذر 1389برچسب:,ساعت1:37توسط عاشق | |